Mama - tai angelas žemėje (nežinomas autorius)

 
    Konkursai      Klausk specialisto       KNYGYNĖLIS      Naujienos      Liniuotės      Forumas     
 
Straipsniai
Laukimo stebuklas

Kūdikis

Mažylis

Darželinukas

Mokinukas

Lavinimas

Mamos kampelis

Jis ir Ji

Sveikata nuo A iki Ž

Auksarankių studija

Susitikime virtuvėje

Nori tikėk, nori ne

Pranešimai spaudai

 
 
Naujausia konkurso nuotrauka

VISI KONKURSAI >>>

 
 
Kiek vaikui dienų?
 
Draugai

 
 
 
 

 
 

 
 
 

Mažylis > Maitinimas > Dar nors šaukštelį, pupuliuk...
Dalintis

Nenoro valgyti kaltininkai – skysčių gėrimas (sulčių, pieno), smaližavimas prieš valgį, užkandžiai (bulvių traškučiai, kukurūzai ir  pan.). Maistui esame išrankūs visi. Tačiau nereikia pamiršti, kad vaiko valgymo įpročius lemia suaugusiųjų įpročiai ir maisto racionas.
 
4 patarimai:
 
1.     Atkreipkite dėmesį, kaip jūsų šeima valgo. Ar turite nu­statę įprastą pusryčių, pietų, va­karienės laiką, kai visi drauge su­sėdate prie stalo. Tai savita dis­ciplina, kurios reikia vaikui.
 
2.    Stenkitės laikytis sveikos mitybos taisyklių. Būkite kūrybingi - jei vaikas mėgsta kiaušinius, pasiūlykite juos kartu su daržovėmis, sūriu, įdomiai, gražiai paserviruokite stalą.
 
3.     Kai kurie vaikai mieliau  renkasi nedideles užkandėles (priešpiečius, pavakarius, naktipiečius) penkis kartus per dieną, nei sunkesnį maistą triskart. Čia nieko bloga. Stenkitės, kad užkandžiai būtų maistingi, nestigtų daržovių, vištienos, žuvies, pieno produktų.
 
4.     Valgio procesas turi būti malonus, ramus ir lydimas geros nuotaikos, o ne spaudimo ir prie­vartos. Jei vaikas spyriojasi ir ne­valgo, nukraustykite stalą ir ne­leiskite užkandžiauti. Smaguris turi suprasti, kad jei yra alkanas, reikia valgyti tai, kas padėta, ir tada, kada tam skirtas laikas.
 
Parengė Judita Vainauskaitė

Komentaras


Vardas
El. paštas
Komentaras


Apsaugos kodasApsaugos kodas



Kiti komentarai



 
 
 
Nariams
Jūsų el. paštas   Slaptažodis  
   
       
Prisiminti duomenis    
       
Slaptažodžio priminimas Registracija    
Mes Facebook'e
 
 
 
Reklama

 
 
 
 
 
 
Map
 
 
 
 
 
El. p.: info@mamosdienorastis.lt
Visos teisės saugomos, 2010

Struktūra     Rašykite mums     Reklama     Atsakomybės ribojimas     Apie projektą