Mama - tai angelas žemėje (nežinomas autorius)

 
    Konkursai      Klausk specialisto       KNYGYNĖLIS      Naujienos      Liniuotės      Forumas     
 
Forumas > Sveikas gyvenimo būdas Dalintis

Rodyti žinutes po paskutinio apsilankymo | Pažymėti visas temas kaip perskaitytas | Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas

Atsakyti

    90 dienų maisto derinimo dieta  
   
avatar
rienkute

Pranešimai: 9

2007-08-11 22:08:56
90 dienų maisto derinimo dieta


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)
Atsirado norinčiųjų laikytis šios dietos kartu su manim, tai šaunu, kitaip nebūčiau užvedusi šios temos :roll: man šnd jau 31 diena, tad junkitės ir jūs, rezultatai stulbinantys. pradėjusios laikytis šios dietos parašykit man asmeninį pranešimą, kada startavote, koks jūsų ūgis, dabartinis svoris ir siekiamas svoris, bei kiekvieną penktadienį į asmeninį pranešimą priduokite savo praradimus, o aš jau žinosiu, ką su jais daryti ;) Taigi:

(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)
90 dienų dietos principas - keturių skirtingų mitybos dienų kaita, priklausanti nuo to, kokie produktai derinami tam tikrą dieną. Dieta visada prasideda nuo baltymų dienos, po jos - krakmolo diena, paskui - kitų angliavandenių, o po ketvirtos (vaisių) dienos vėl prasideda baltymų diena. Kiekviena 29 diena yra vandens diena - tą dieną reikia gerti tik vandenį ir nieko daugiau. Jokiu būdu negalima keisti dienų tvarkos. Alkoholis stabdo lieknėjimą, todėl dietos metu jo vartoti nebus galima. Truputis informacijos apie maitinimosi ciklus: Valymosi ciklas nuo 4 iki 12 val. tuo metu reikia valgyti kuo mažiau (daugiausia vaisius) ir gerti kuo daugiau vandens, arbatos bei nekaloringų gėrimų. Maitinimosi ciklas nuo 12 iki 20 val. šis laikas skirtas valgyti svarbu derinti produktus ir daryti tinkamas pertraukas tarp valgymų. Baltymų dieną tarp valgymų turi būti 4 val pertrauka, kitomis 3 val. o vaisių dieną galima ir dažniau jei jautiesi alkana (patiekalu laikomas ir vaisius ir stiklinė sulčių). Virškinimo ciklas nuo 20 iki 4 val. tad po 20 val nieko nevalgom. Visų 90 dienų pusryčiai vienodi: vaisiai. Gali riktis vaisių derinį, o jei nori, kad virškinimas būtų greitesnis, pasirink vieną vaisių rūšį. Per dieną reikia išgerti bent 2 l vandens, o geriau net daugiau. Geriam arbatą, vaisių ir daržovių sultis. Atkreipiu dėmesį, kad vaisių ir daržovių sultys irgi laikomos maistu. Kavą taip pat galima gerti tik be cukraus. [color=red'>Iš ryto pirmiausia turite išgerti stiklinę vandens, per dieną išgerti ne mažiau kaip 2 l skysčių. Po dietos kurso dar 90 dienų pusryčiams valgyti tik vaisius, kitus patiekalus rinktis pagal skonį, bet laikytis subalansuotos mitybos principų (niekada nemaisyti baltymų ir angliavandenių). [color=darkred'>PAGRINDINIS DIETOS PRINCIPAS - jei nori numesti daug kilogramų, visas dienas valgyk daugiausia virtą ir troškintą maistą, atsisakyk duonos, valgyk mažiau vaisių. * Kiekviena 29 diena yra vandens diena - ta dieną gerk tik vandenį ir nieko daugiau. * Valgyk 3 kartus per dieną. Gali valgyti net 4 kartus: jei prieš pietus jautiesi alkana, pavakariams suvalgyk vaisių. * Baltymų dieną tarp pietų ir vakarienės turi būti 4 val pertrauka. Kitas dvi dienas tarp pietų ir vakarienės turėtų būti 3 valandų pertrauka. Vaisių dieną - 2 valandos. * Po 20 val. nieko nebevalgom. * Jei pietavai vėlai ir mania, kad esi soti, vistiek ką nors užkąsk vakarienei. * Dietą gali kartoti tik praėjus 90 dienų po dietos kurso. * Gamindama valgį vartok kokybišką aliejų (1 šaukštelį maistui gaminti, kitą salotoms. * Kitų angliavandenių dieną vakarienei būtinai suvalgyk desertą ir plytelę juodojo šokolado, jei neesi smaližė, suvalgyk nuo pietų likusią patiekalo dalį, bet juodasis šokoladas būtinas. [color=red'>[size=200'>BALTYMŲ DIENA Pietūs. Virta arba troškinta neriebi paukštiena (taip pat jautiena, kiauliena, triušiena arba kalakutiena, žuvis arba jūros gėrybės, tofu (sojos varškė). Vietoj mėsos galima suvalgyti tokį pat kiekį sūrio ar varškės arba du kiaušinius. Prie pagrindinio patiekalo daug šviežių salotų, patroškinti arba pagruzdinti daržovių su žalumynais. Taip pat suvalgyti riekelę rupios juodos duonos ir 0,3 l sriubos. Tai gali būti sultinys be priedų. Sriubą būtinai valgyti pabaigoje. Nemaišyti skirtingų rūšių baltymų (mėsos ir pieno produktų, mėsos ir kiaušinių, kiaušinių ir pieno produktų). Vakarienė. Valgom tą patį, ką valgėm pietum tik be sriubos ir duonos. Jei pietums valgom mėsos tai būtinai ir vakarienei mėsos. Taip pat ir su kitais produktais. Vakarienės patiekalo kiekis visada turi būti perpus mažesnis negu pietų. [color=orange'>[size=200'>KRAKMOLO DIENA Pietūs. Galima valgyti pupeles, žirnius, sojos pupeles, lęšius ir kitus ankštinius, ryžius arba bulves. Viską svarbiausia išvirti ar patroškinti su kuo mažiau riebalų. Kepti nerekomenduojama. Galima vieną riekelę duonos, įvairių šviežių ir troškintų daržovių salotų. Krakmolo dieną sriubą reikia virti iš daržovių arba daržovių sriubos kubelio. Vakarienė. Tas pats kaip ir petum tik mažiau ir be duonos. Įsimintina: pietums galima suvalgyti pilną gilią lėkštę, o vakarienei - perpus mažiau! [size=200'>[color=brown'>KITŲ ANGLIAVANDENIŲ DIENA Pietūs. Virti makaronai su prieskoniais arba pica su pomidorų padažu (kartais gali būti įvairių daržovių ir prieskonių padažas), arba koks nors kitoks picos dydžio nesaldus tešlos gaminys, pavyzdžiui, sluoksniuotos, plikytos bemielės tešlos kepiniai ar blynai, bet, žinoma be kiaušinių ir pieno. Šią dieną galima valgyti grikius, miežius, soras ir kitus javus. Vakarienė. Gabalėlis torto arba toks pat kiekis sausainių. Arba galima suvalgyt tris rutuliukus ledų. Jei saldumynai ne prie širdies galima suvalgyti sūrių sausainių arba gabaliuką picos. Vienas dalykas vakarienei yra būtinas nepriklausomai ar valgei ar nevalgei čia surašytus patiekalus- tai 1 plytelė juodo šokolado. [color=green'>[size=200'>VITAMINŲ DIENA Šią dieną valgom tik vaisius. Galima pasirinkti kelių vaisių derinį arba vienu metu valgyti tik vienos rūšies vaisius. Į valgiaraštį įtraukiami ir džiovinti vaisiai, riešutai bei sėklos. Vaisiai sveikiausi švieži ir su luobele, bet tinka ir kompotai, vaisių tyrės, vaisių sriubos, troškinti vaisiai. Maistą galima pasaldinti. Jei vaisių nemėgsti, derink juos su daržovėmis. Kartą per mėnesį yra vandens diena (kas 29 dienas), ji būtinai turi eiti po vitaminų (vaisių) dienos, o po jos - vėl baltymų diena. Šią dieną geriam tik vandenį. Vandenį būtina gerti ir kitomis dienomis. Štai pradžiai pirmųjų 4 dienų meniukai, kai žinosiu, kada kuri startavo, tad vis papildysiu meniukus, jų viso 90 :) 1 DIENOS MENIUKAS - BALTYMAI PUSRYČIAI * 2 mandarinai arba * 2 kiviai PIETŪS * viščiuko krūtinėlė be odos, * žalumynai, * nemažas baklažanas, * pomidoras arba šaukštas pomidorų padažo, * puse šaukštelio raudonėlių, * pusę šaukštelio rozmarinų, * skiltelė susmulkinto česnako, * kapotų petražolių, * šaukštas alyvuogių aliejaus, * druskos, * pipirų, * daržovių salotoms. Alyvuogių aliejų sumaišykite su raudonėliais rozmarinais ir smulkintu česnaku. Baklažaną supjaustykite griežinėliais, aptepkite juos padarytu mišiniu ir pakepinkite iš abiejų pusių. Baklažano gabalėlius apdėkite supjaustyto pomidoro gabalėliais arba ištepkite pomidorų padažu ir pabarstykite kapotomis petražolėmis. Viščiuko krūtinėlę išvirkite vandenyje kartu su sriubai skirtais žalumynais. Mėsą supjaustome ir trumpai pakepiname inde kur kepė baklažanai. Paruošiam salotas. Patiekalą valgom su riekele (tik viena!) duonos. Paskui suvalgykite 0,3 l sriubos kur virė vištiena. Indą iš kurio valgysite geriausiai pasirinkti didesnį ir optiškai atrodys daugiau o suvalgysite mažiau. VAKARIENĖ Tas pats, ka valgėte pietums, tik perpus mažiau ir be sriubos ir duonos. [color=olive'>2 DIENOS MENIUKAS - KRAKMOLAS PUSRYČIAI * 3 abrikosai arba * griežinėliais supjaustytas bananas. Bananą pratinkitės valgyti šakute, kiekvieną griežinėlį valgykite atskirai. PIETŪS * 400g raugintų kopūstų, * 3 bulvės, * šaukštelis aliejaus, * nedidelis svogūnas, * 1 šaukštelis saldžiųjų paprikų, * šaukštas adžikos, * skiltelė česnako, * žiupsnelis kmynų, * lauro lapelių, * druskos, * keli pipirai, * 70ml sultinio. (krakmolo dienomis sriubos pagrindą virkite iš daržovių arba iš kubelio daržovių sriubos.) Svogūną supjaustykite ir pakepinkite aliejuje. Sudėkite smulkintą česnaką, papriką, kmynus, lauro lapelį ir pipirus, įdėkite adžikos ir užpilkite sultiniu. Kai užvirs, įdėkite raugintų kopūstų ir supjaustytas bulves. Troškinkite kol suminkštės. Pagal skonį pasūdykite. Valgykite su duonos riekele. (Sriubą galima virti ir iš šviežių kopūstų, tada įpilkite truputį acto). VAKARIENĖ Tas pats, ką valgėte pietums, tik perpus mažiau. TAU NESKANUS PASIŪLYTAS PATIEKALAS? Pamėginkite pasigaminti sojos pupelių su ryžiais ir daržovėmis. Išvirkite 100g ryžių, į pusę šio kiekio įmaišykite šaukštą virtų sojos pupelių, gabalėliais supjaustytą pomidorą, pusę supjaustyto nedidelio svogūno, skiltelę smulkinto česnako, 2 šaukštus marinuotų arba konservuotų kukurūzų, po žiupsnelį čiobrelių ir dašių. Atskirai sumaišykite šaukštelį pomidorų pastos su puse puodelio sriubos sultinio. Ugniai atsparų indą ištepkite aliejumi sudėkite dalį virtų ryžių, ant jųuždėkite paruoštą mišinį, įmaišykite likusius ryžius ir užpilkite pomidorų pasta su sultiniu. Troškinkite 30 min. 175 laipnių temperatūroje. [color=cyan'>3 DIENOS MENIUKAS - KITI ANGLIAVANDENIAI PUSRYČIAI * 1 kekė vynuogių arba * 2 persimonai. PIETŪS * 250g miltų, * 15g mielių, * puse šaukštelio cukraus, * žiupsnis druskos, * šilto vandens, * 4 šaukštai pomidorų pastos, * šaukštas alyvuogių aliejaus. Į šiltą vandenį suberkite cukrų, įdėkite mielių. Kai mielės pakils, mišinį supilkite į truputį pasūdytus miltus ir užminkykite tešlą. Palikite ją pusvalandžiui, tada plonai iškočiokite, ištepkite alyvuogių aliejaus ir pomidorų pastos mišiniu. Picą kepkite maždaug 20 min. 200 laipsnių temperatūroje. (picos padą galite nusipirkti) (pomidorų pastą galite pakeisti trintais pomidorais ir prieskoniais) VAKARIENĖ * Gabalėlis torto arba 3 rutuliukai ledų. * 1 plytelė juodo šokolado. TAU NESKANUS PASIŪLYTAS PATIEKALAS? Tešlą picai galite pertepti alyvuogių aliejumi, įdėti šviežių pomidorų gabalėlius ir saują pievagrybių. Pabarstykite raudonėliais. [color=green'>4 DIENOS MENIUKAS - VITAMINAI PUSRYČIAI * mangas arba * stiklinė braškių PIETŪS Į dubenį suberkite mandarino skilteles, griežinėliais supjaustytą bananą ir du kivius, dvi slyvas be kauliukų, suberkite stiklinę aviečių. Viską užpilkite mandarino sultimis ir lengvai sumaišykite. Iš aliuminio folijos suformuokite tokio pavidalo indą, kad susieitų jo kraštai. Į šį indą sudėkite paruoštus vaisius, gerai užspauskite kraštus ir troškinkite septynias min. orkaitėje 190 temperatūroje. Galite rinktis ir kitokį vaisių derinį. PAVAKARIAI 6 riešutai ir puodelis arbatos VAKARIENĖ trintas bananas apibarstytas smulkintais riešutais TAU NESKANUS PASIŪLYTAS PATIEKALAS? Tuomet pamėgink pasigaminti desertą iš 10 džiovintų abrikosų, 10 smulkintų migdolų ir šaukšto bet kokių sulčių arba sirupo. Visus nurodytus produktus suplakite smulkintuvu. Gautą masę ištepkite ant kepimo popieriaus 1 cm storiu, iškepkite ir supjaustykite gabalėliais. Skanaukite prie arbatos. Tad sėkmiuko ;)



Cituoti
 
     
   

zirzilia

Pranešimai: 3305

2007-08-16 07:08:20

Pabandysiu siandien pritaikytsia dieta,bet rimtai pradesiu tik kita savaite,nes savaigali laukia didelis baliukas. Tik istikruju tai man gyvent be rimtu pusryciu yra sunku labai.



Cituoti
 
     
   
avatar
rienkute

Pranešimai: 9

2007-08-16 23:08:25

niu ir kaip sekasi a?



Cituoti
 
     
   

zirzilia

Pranešimai: 3305

2007-08-17 07:08:25

siaip gan normaliai,tik sakau labai jau sunku be rimtu pusryciu. bet gal pamazu pakeisiu iproti,gal kaip tiktai ir isjudins mano riebaliukus. As vakare po 5 ar po 6 jau galiu nevalgyt, nes jeigu veliau poavalgau man nesimiega :wallbash:



Cituoti
 
     
   
avatar
rienkute

Pranešimai: 9

2007-08-17 14:08:01

"zirzilia"

siaip gan normaliai,tik sakau labai jau sunku be rimtu pusryciu. bet gal pamazu pakeisiu iproti,gal kaip tiktai ir isjudins mano riebaliukus. As vakare po 5 ar po 6 jau galiu nevalgyt, nes jeigu veliau poavalgau man nesimiega :wallbash:
kai reiukes nauju meniuku duok zinoti, nes retai cia uzeinu, siaip supermamoj su ta dieta jau daug esam



Cituoti
 
     
   
avatar
vaiduuse

Pranešimai: 7092

2008-01-03 19:01:22

gana patraukliai atrodo ši dieta :D



Cituoti
 
     
   
avatar
Renatyte

Pranešimai: 9979

2012-04-16 16:04:13

Kaži kaip sekėsi zirziliai {#} ar atlaikė.... Laughing



Mamukynas -Namai, šeima, vaikai, laisvalaikis, moteris



Cituoti
 
     
 

Atsakyti

 
 
 
Nariams
Jūsų el. paštas   Slaptažodis  
   
       
Prisiminti duomenis    
       
Slaptažodžio priminimas Registracija    
Mes Facebook'e
 
 
 
Reklama

 
 
 
 
 
 
Map
 
 


 
El. p.: info@mamosdienorastis.lt
Visos teisės saugomos, 2010

Struktūra     Rašykite mums     Reklama     Atsakomybės ribojimas     Apie projektą