Mama - tai angelas žemėje (nežinomas autorius)

 
    Konkursai      Klausk specialisto       KNYGYNĖLIS      Naujienos      Liniuotės      Forumas     
 
Forumas > Konsultuoja gydytoja akušerė ginekologė Rasa Vansevičiūtė Dalintis

Rodyti žinutes po paskutinio apsilankymo | Pažymėti visas temas kaip perskaitytas | Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas

Atsakyti

    kontraceptiku nutraukimas  
   

Sandruole

Pranešimai: 2

2010-08-14 13:08:50
kontraceptiku nutraukimas
laba diena, vartojau KT "marvelon" beveik 2 metus, nutraukus pirmus 6 men ciklas buvo reguliarus, po to prasidejo nesamones, sergu kad 4-5 menesius. dar plius atsirado baltos isskyros, kaip pienas.(patrynus tarp pirstu lieka kaip milteliai tokie) jos pastovios, normaliu isskyru nera :( gal galite pakonsultuoti ar nuo isskyru gali issikreipti ciklas?ar dar gali veikti nutraukti kontraceptikai? pries pradedant vartoti juos jokiu problemu su ciklu niekada nebuvo, visada tikslus budavo. kokios ligos gali buti? kadangi gyvenu ne Lietuvoje siuo metu ir neturiu socialinio draudimo toj saly negaliu lankytis pas gydytoja, todel labai svarbus jusu atsakymas, aciu



Cituoti
 
     
   
avatar
RASA VANSEVICIUTE

Pranešimai: 79

2010-11-21 21:11:45
Re: kontraceptiku nutraukimas
SVEIKI SANDRUOLE, PREJUS 6 MENESIAMS PO KT VARTOJIMO, CIKLAS YRA REGULIUOJAMAS TIK NETURALIU BUDU T.Y KT POVEIKIO NEBERA. CIKLO SUTRIKIMO PRIEZASTIS OBJEKTYVIAI GALIMA NUSTATYTI TIK PO GYDYTOJO APZIUROS IR ULTRAGARSINIO TYRIMO. MAKSTIES ISSKYRU POKYCIAI GALI BUTI SUSIJE SU MAKSTIES UZDEGIMU, DEL TO CIKLAS NEKINTA. SEKMES



Cituoti
 
     
 

Atsakyti

 
 
 
Nariams
Jūsų el. paštas   Slaptažodis  
   
       
Prisiminti duomenis    
       
Slaptažodžio priminimas Registracija    
Mes Facebook'e
 
 
 
Reklama

 
 
 
 
 
 
Map
 
 


 
El. p.: info@mamosdienorastis.lt
Visos teisės saugomos, 2010

Struktūra     Rašykite mums     Reklama     Atsakomybės ribojimas     Apie projektą