Mama - tai angelas žemėje (nežinomas autorius)

 
    Konkursai      Klausk specialisto       KNYGYNĖLIS      Naujienos      Liniuotės      Forumas     
 
Forumas > Sveikas gyvenimo būdas Dalintis

Rodyti žinutes po paskutinio apsilankymo | Pažymėti visas temas kaip perskaitytas | Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas

Atsakyti

Puslapiai 1 2
    Lieknėjimas su Bodyflex  
   
avatar
irute1984

Pranešimai: 42

2007-10-25 10:10:29
Lieknėjimas su Bodyflex
Sveikos visom norincioms suliekneti norejau pasiulyti si lieknejimo buda. :) Jis efektyvus, greitai ir be jokiu dietu galima numesti svorio :) reikia tik ryzto ir noro apie pusvalandi laiko pasvesti taisyklingams kvepavimui su lengvais pratimais :) Pati sita buda isbandziau tai tikrai geras dalykas :2thumbs:



Cituoti
 
     
   

zirzilia

Pranešimai: 3305

2007-10-25 11:10:53

Esu isbandzius ir tikrai padejo kol nebuvau gimdziusi. O dabar daryk kiek nori jis nepadeda :wallbash:



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-25 19:10:49

O as knygute su pratimais paskolinau,o dabar kai reikia tai nera :???:o gal kas zinot kur rasti tuos pratimus?anksciau maciau zurnale....



Cituoti
 
     
   
avatar
irute1984

Pranešimai: 42

2007-10-26 08:10:51

As turiu tos pratimus, galiu atsiusti :)



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-26 12:10:41

būčiau dėkinga



Cituoti
 
     
   

bombate

Pranešimai: 1914

2007-10-26 12:10:29

"irute1984"

As turiu tos pratimus, galiu atsiusti :)
Ir as buciau labai dekinga, jei ir man atsiustumet

Paveikslelis




Cituoti
 
     
   
avatar
upe

Pranešimai: 11274

2007-10-26 12:10:56

"irute1984"

As turiu tos pratimus, galiu atsiusti :)
Tai jau tada varyk visom storulėm išeilės,aš irgi iš ju tarpo,lauksim laišku,išankstinis :gott: ačiū..



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-26 12:10:26

oi kokios mes storos,kad net nepajudam, :hot2: :crazy: kiek sveri storule? :D as tai jau68 ugis mano155



Cituoti
 
     
   
avatar
upe

Pranešimai: 11274

2007-10-26 13:10:38

"Rejaus-mamyte"

oi kokios mes storos,kad net nepajudam, :hot2: :crazy: kiek sveri storule? :D as tai jau68 ugis mano155
CHA kokio tau dar bodiflekso kūdena manes neaplenkiai,tau iki manes dar daug,dau tai va skaityk idėmiai ūgis 152 [čia be taburečiu'>ir svooooris 77 kg,kur čia kg jau čia tonos :rate10:



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-26 13:10:09

nebumbuliok,dar visai neseniai pati didesne bulka buvau. :D nieko,pasportuosim,pasibodifleksinsim,busim gazelės,kai plausim grindis pasilenkusios,vyrai galės i teliką per mus žiūrėt,o kai žaisim slėpinių ,slėpsimės už tapetų :roll:



Cituoti
 
     
   
avatar
upe

Pranešimai: 11274

2007-10-26 13:10:50

"Rejaus-mamyte"

nebumbuliok,dar visai neseniai pati didesne bulka buvau. :D nieko,pasportuosim,pasibodifleksinsim,busim gazelės,kai plausim grindis pasilenkusios,vyrai galės i teliką per mus žiūrėt,o kai žaisim slėpinių ,slėpsimės už tapetų :roll:
Svajuko dramblionės,arba priėjo drambliukas pasvajojo ir .... :lachtot:



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-26 13:10:59

kur musų irutė su pratimais dingo? :hilfe: :hilfe: :hilfe: užsisvajojom,kad sportuosim...



Cituoti
 
     
   
avatar
upe

Pranešimai: 11274

2007-10-26 13:10:40

Išgaravus,prisižadėjo ir atsijungė,o mus paliko ant ledo,na jai mes dabar išsielvarto sudepresuosim tai ja sažinė užgriauš |)



Cituoti
 
     
   
avatar
Spinduliuke26

Pranešimai: 1963

2007-10-26 17:10:11

"irute1984"

As turiu tos pratimus, galiu atsiusti :)
ir aš noriu... agne.kudriasova@gmail.com ačiū...



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-27 00:10:35

tai ką,likom ant ledo?na,gal kas dar turit tų pratimų?bandysiu atgauti savo,tada sportuosim visos :D



Cituoti
 
     
   

zirzilia

Pranešimai: 3305

2007-10-27 08:10:22

Siaip tai tu pratimu tai kas antras zurnalas buna. pasizvalgykit tikrai rasit . Netgi knygele kazkada maciau knygyne ir tikrai nebrangia.



Cituoti
 
     
   
avatar
upe

Pranešimai: 11274

2007-10-27 10:10:35

"zirzilia"

Siaip tai tu pratimu tai kas antras zurnalas buna. pasizvalgykit tikrai rasit . Netgi knygele kazkada maciau knygyne ir tikrai nebrangia.
Jai sažiningai tai kas paduotu ant lėkštutės tai valio,pasikudisim bet pati vartyt ,ieškot,o dar po knyginus maltis dėl to tai jau ne,vat kokia aš tinginė :ops:



Cituoti
 
     
   
avatar
irute1984

Pranešimai: 42

2007-10-27 13:10:12

Sveikos visos norincios bodyflexo pratimuku :) Leknekite i sveikata :) Jei kas nori gauti Wordo formate tai rasykite el. pastus persiusiu :)

(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)


(Paveikslėliai matomi tik registruotiems lankytojams)
Bodyflex pratimai: 1. "LIŪTAS" "Bodifleksas" unikalus tuo, kad savo pratimų komplekse turi specialių pratimų veidui ir kaklui mankštinti. O tai labai svarbu. Kokia nauda iš to, jei Jūsų kūnas kaip dvidešimtpenkiametės, o veidas vis dar byloja apie septyniasdešimtuosius metus - suvytusi oda, dvigubas pagurklis, nukarę žandai... Jums būtina temti veido ir kaklo raumenis kartu su viso kūno raumenimis. Kiekvienu momentu viena trečioji dalis kraujo prateka Jūsų oda. Oda - tai pats didžiausias žmogaus organas. Didinant deguonies kiekį kraujyje - oda aprūpinama maisto medžiagomis. Deguonis tuo pačiu suteikia daugiau elestingumo, energijos ir lankstumo. 2. "GRIMASA" Kaklas - pati iškalbingiausia Jūsų kūno dalis daug pasakanti apie amžių. Yra žmonių turintčių problemų su raukšlėmis ant kaklo. Be to, visiems vyresniems nei 35-erių metų žmonėms kelią nerimą dvigubas pagurklis. O jei jau Jūs turite nors truputį antsvorio, tai be abejo turite ir tą nelemtą dvigubą pagurklį. Sritis po smakru pirmoji reaguoja į pratimus. Pagurklis tai tik nedidelė dalis riebalų - visa kita sudribusi oda. Tad norėdami tapti gražūs, pradėkite nuo "grimasos". 3. ŠONINIS TEMPIMAS Atsisveikinkite su nukarusiais lašinais nuo talijos ir šonų! 4. KOJOS PAKĖLIMAS Tai puiki poza, nes ji padeda patemti pačias problematiškiausias kūno vietas - nukarusius, subliuškusius sėdmenis. 5. "SEIKO" Japoniškai "seiko" reiškia "liepsna". Pratimas iš tiesų primena liepsnos pojūtį viršutinėse kojų dalyse. Jo metu tempiasi klubų sritis. 6. "DEIMANTAS" Šis pratimas padės Jums atsikratyti karančių raumenų vidinėse rankų pusėse, o taip pat suapvalinti bicepsus. 7. "VALTIS" Pratimas skirtas šlaunų vidinei pusei, kuri neturi drebėti po to, kai mes jau sustojame. Tai puiki galimybė patempti visus sudribusius raumenis šioje srityje. 8. "RIESTAINIS" Šis pratimas patempia išorinę šlaunų pusę. Jis taip pat padės sumažinti talijos apimtį ir apatinę pilvo dalį. 9. PAKINKLIŲ TEMPIMAS Pratimas skirtas mankštinti šlaunų užpakalinei daliai, kuri daugeliui moterų sukelia nemažai rūpesčių. Būtent čia pirmiausia atsiranda celiulitas - riebalų sankaupos dar vadinamos "apelsino žievele". Vyrams taip pat šioje vietoje stinga lankstumo. Jų kelių sausgyslės trumpos ir įtemptos, nes jie dažnai per daug jas apkrauna. Pabandykite neatidėliodami padaryti vieną eksperimentą: stokite tiesiai ir pasilenkite nelenkdami kojų per kelius. Pabandykite pasiekti kojų pirštus. Jei vis dėlto Jums pavyko pasiekti tik čiurnas, tai reiškia, kad Jūsų kelio sausgyslės nelanksčios. Šis pratimas padės jas patemti ir tuo pat metu sutvirtės kojų raumenys ir oda. 10. PILVO PRESAS Pilvo presui skirtas pratimas paveiks Jūsų tiek viršutinį, tiek apatinį pilvo presą. 11. "ŽIRKLĖS" Tradicinis netradicinis pratimas kovai su priešu numeris vienas - apatiniu pilvo presu. 12. "KATĖ" "Katė" - tikriausiai pats naudingiausias pratimas - į darbą įtraukia daugiausia kūno dalių. Jis daro įtaką visai pilvo ir klubų sritims. Be to, labai padeda tiems, kurie turi problemų su nugara. Daugeliui skauda nugarą, nes silpni pilvo raumenys ir nugara turi atlikti jų darbą. Sutvirtindami pilvo raumenis, Jūs nuimsite nereikalingas nugaros apkrovas.



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-27 23:10:02

ei,pratimu pametejo,judam :D



Cituoti
 
     
   
avatar
Rejaus-mamyte

Pranešimai: 991

2007-10-29 12:10:25

Ačiū Irutei už pratimukus. :D



Cituoti
 
     
 

Atsakyti

Puslapiai 1 2
 
 
 
Nariams
Jūsų el. paštas   Slaptažodis  
   
       
Prisiminti duomenis    
       
Slaptažodžio priminimas Registracija    
Mes Facebook'e
 
 
 
Reklama

 
 
 
 
 
 
Map
 
 


 
El. p.: info@mamosdienorastis.lt
Visos teisės saugomos, 2010

Struktūra     Rašykite mums     Reklama     Atsakomybės ribojimas     Apie projektą