Mama - tai angelas žemėje (nežinomas autorius)

 
    Konkursai      Klausk specialisto       KNYGYNĖLIS      Naujienos      Liniuotės      Forumas     
 
Straipsniai
Laukimo stebuklas

Kūdikis

Mažylis

Darželinukas

Mokinukas

Lavinimas

Mamos kampelis

Jis ir Ji

Sveikata nuo A iki Ž

Auksarankių studija

Susitikime virtuvėje

Nori tikėk, nori ne

Pranešimai spaudai

 
 
Naujausia konkurso nuotrauka

VISI KONKURSAI >>>

 
 
Kiek vaikui dienų?
 
Draugai

 
 
 

 
 

 
 
 

Mamos kampelis > Pasirūpink savimi > Keli paprasti būdai, kaip pavasarį patobulinti kūno linijas
Dalintis

Keli paprasti būdai, kaip pavasarį patobulinti kūno linijas

Saulė vis dažniau savo spinduliams leidžia sublizgėti pro debesis, o mes vis dažniau norime nusimesti paltus, šalikus, nusiauti šiltus batus. Tačiau pažvelgę į savo kūną, nustembame – jis sustingęs po žiemos, poodinis sluoksnis lyg meškos kailis gerokai papilnėjęs.

Pavasarį kūnui reikia kompleksinės priežiūros. Pradėkite nuo paprastų kasdienių dalykų“, – teigia Estetinės medicinos klinikos Vilniuje gydytoja Daiva Balbierienė ir pateikia keletą paprastų būdų,  kaip pagerinti ne tik savijautą, bet ir kūno grožį:

1. Per parą reikia išgerti 1,5–2 litrus (~30ml/1kg kūno svorio) vandens. Bet dar geriau rytą  išgerti pusę litro šilto vandens. Tai padeda suaktyvinti medžiagų apykaitą. Jei gersite pakankamai vandens, nepriaugsite svorio, bus ne tik gražesnė oda, bet ir produktyvesnė smegenų veikla.

2. Labai svarbu peržiūrėti savo mitybą – valgykite kuo daugiau daržovių, o mėsą – tik 2–3 kartus per savaitę. Po 16 val. derėtų vengti angliavandenių, o po 19 val. – iš viso nevalgyti.  

3. Kartą per savaitę darykite iškrovos dieną. Organizmas išsivalo pabadavęs vos vieną dieną. Be to, badavimas skatina organizmo savigydos procesus, gerina virškinimo trakto veiklą, didina protinę ir fizinę energiją, gerina savijautą. Badauti gali tik sveiki, neturintys lėtinių ligų žmonės. Būrų pravartu prieš imantis šios priemonės pasikonsultuokite su šeimos gydytoju.

4. Nepamirškite veido. Per žiemą veidas netenka drėgmės, todėl būtina jį palepinti drėgmę atkuriančiomis procedūromis: mezoterapija, biorevitalizacija, 5 jaunystės taškų procedūra ar  praturtinta trombocitais plazmos procedūra. 

5. Gerkite vitaminų, maisto papildų, ir vartokite produktų, atkuriančių hialurono, kolageno gamybą.

6. Darykite rytais mankštą, sportuokite – tai suaktyvins medžiagų apykaitą, jausitės žvalesni, būsite geresnės nuotaikos.

7. Laikykitės dienos režimo – eikite miegoti ne vėliau kaip 22.30 val., stenkitės miegoti 8 valandas, kad kūnas pailsėtų. Geras poilsis taip pat  stiprina dėmesį, mažina stresą, didina kūrybiškumą.

8. Būkite kuo ilgiau gamtoje. Kelkitės su saule. Jauskite kai bunda gamta, klausykitės paukščių čiulbėjimo, stebėkite, kaip ilgėja diena – teigiamos emocijos, pabudins jūsų sielą ir kūną.

Gydytoja Rita Seniūnaitė

 
 
 
Nariams
Jūsų el. paštas   Slaptažodis  
   
       
Prisiminti duomenis    
       
Slaptažodžio priminimas Registracija    
Mes Facebook'e
 
 
 
Reklama

 
 
 
 
 
 
 
El. p.: info@mamosdienorastis.lt
Visos teisės saugomos, 2010

Struktūra     Rašykite mums     Reklama     Atsakomybės ribojimas     Apie projektą