Mama - tai angelas žemėje (autorius nežinomas).

 
    Konkursai      Klausk specialisto       KNYGYNĖLIS      Naujienos      Liniuotės      Forumas     
 
Straipsniai
Laukimo stebuklas

Kūdikis

Mažylis

Darželinukas

Mokinukas

Lavinimas

Mamos kampelis

Jis ir Ji

Sveikata nuo A iki Ž

Auksarankių studija

Susitikime virtuvėje

Nori tikėk, nori ne

Pranešimai spaudai

 
 
Naujausia konkurso nuotrauka

VISI KONKURSAI >>>

 
 
Kiek vaikui dienų?
 
Draugai

 
 
 

 
 

 
 
 

Mamos kampelis > Pasirūpink savimi > 25 patarimai, padedantys dietos metu
Dalintis

Nėštumo metu priaugti kilogramai niekur nedingsta, juos teks numesti. Tai padaryti labai sunku, nes bloga nuotaika, medžiagų apykaitos sutrikimai, vilko apetitas, liguistas potraukis saldumynams dažnai lydi nenusisekusią dietą. Kaip išvengti tų nesėkmių? Jums padės mūsų patarimai.
 
1.      Išlaikyti gerą nuotaiką dietos metu jums padės “Laimės kokteilis”, kuris labai skanus, nekaloringas ir kelia nuotaiką. Paimkite 50g žemuogių, pusę vidutinio dydžio banano ir 150 g pieno. Viską išplakite mikseriu. Nervus stiprina ir sojos – vanilės – pieno gėrimas.
 
2.      Organizmas reikalauja riebalų. Kai jų negauname, ima kamuoti vilko apetitas – atrodo, kad galėtume suvalgyti kilogramą šokolado iškart. Kilogramo neprireiks. Jei labai norisi, suvalgykite mažytę šokolado plytelę ar batono riekelę plonai užsitepkite šokoladiniu kremu. Valgykite lėtai ir pasimėgaudamos. Po kiek laiko pajusite sotumą.
 
3.      Italų dietologai pataria kramtyti saldymedžio šaknį. Tai puikus būdas kovoti su aistra kimšti saldumynus.
 
4.      Ieškokite kitų saldumynų pakaitalų. Pavyzdžiui, gerkite aromatizuotą arbatą, vietoj jūsų pamėgto kaloringo kaklavos gėrimo ar grietinėlės kokteilio. Karamelės, žemuogių ir kiti malonūs kvapai padės jums pajusti tikrą gurmanišką malonumą.
 
5.      Vaistinėje nusipirkite stresą mažinančios arbatos. Ji kur kas geriau nei eilinis kavos puodelis.
 
6.      Atsikėlusios ryte palįskite po stipria dušo srove, masažuokitės nuo kojų bei rankų pirštų galiukų link širdies. Toks masažas tetruks tik penkias minutes, tačiau nuotaika bus puiki visą dieną. Po masažo visą kūno odą patepkite drėkinančiu kremu.
 
7.      Dietos metu jaučiatės mieguista ir pavargusi? Atrodo, kad apsunkote, nors valgėte nedaug. Greičiausiai organizme ėmė kauptis skysčiai. Medžiagų apykaitą greitina arbūzai. Šiuo metu jie nebrangūs. Kirskite tiek, kiek telpa – jie nekaloringi ir puikiai valo organizmą, varo skysčius.
 
8.      Streikuoja virškinimas? Paimkite šviežią imbiero šaknį, nulupkite, susmulkinkite ir užpilkite karštu vandeniu. Palaikykite 10 minučių. Po to neskubėdamos mažais gurkšneliais išgerkite. Imbieras gerina nuotaiką bei nuima nuovargį. Ryte išgerkite stiklinę atskiestų obuolių sulčių. Tai taip pat gerina virškinimą.
 
9.      Kad gerai jaustumėtės, reikia bent truputį mankštinti raumenis. Tai žino visos, tačiau mankštintis vis nėra laiko arba tiesiog tingisi. Taigi, darykite neamatomą mankštą bet kur ir bet kada: įtempkite raumenis keldamos kūdikį, sėsdamos ant kėdės, įtempkite ir vėl atleiskite raumenis tiesiog stovėdamos eilėje ar važiuodamos troleibusu.
 
10.  Jau ėmėte gailėti savęs, kad reikia laikytis dietos, kad tenka atsisakyti gurmaniškų patiekalų. Tikrai nereikia!Pakvieskite save į azijietiškų patiekalų restoraną ir pasimėgaukite nekaloringu ir labai vertingu patiekalu suši. Neatsisakykite ir kitų žuvies patiekalų. Jūros gėrybės teikia organizmui naudingų medžiagų, bet nėra kaloringos.
 
11.  Vis dėlto nepavyko atsikratyti alkio? Skrandis reikalauja aukų, nors ką tik valgėte? Galbūt jums padės akupresūra. Pamasažuokite dvidešimt sekundžių sritį virš burnos ir nosies. Specialistai aiškina, kad čia yra taškai, kuriuos dirginant atsiranda sotumo jausmas.
 
12.  Mėgaukitės gardumynais be jokios sąžinės graužaties. Jei norite kokių nors skanių konditerijos gaminių, kodėl gi nepasigardžiasvus. Tik tortai ar pyragai turi būti nekaloringi, be to suvalgykite tik nedidelį gabalėlį. Nedaug kalorijų turi žele gaminiai, citrusinių vaisių tortukai, obuolių apkepai. Galite juos pagardinti ir kremu. Tik nepamirškite saiko!
 
13.  Prieš miegą pasimėgaukite liesu jogurtu, kurį galite pagardinti apelsinais, greifruktais, žemuogėmis, braškėmis. Tai puikus nekaloringas desertas.
 
14.  Ne vien tik valgydamos mėgaukitės gyvenimu. Išbandykite aromaterapiją, kuri nukreips jūsų dėmesį nuo urzgiančio skrandžio. Malonūs kvapai gamina laimės hormoną serotiną. Užsidekite vanile kvepiančią žvakę, ir prastos nuotaikos kaip nebūta!
 
15.  Jūsų antsvoris labai nemėgsta aktyvaus gyvenimo būdo ir gryno oro. Pasivaikščiojimas gryname ore gerina medžiagų apykaitą. Ir kuo daugiau vaikščiosite gryname ore su vaiku, tuo sveikesnis bus ir jis. Na, o jei laikydamosi dietos dar nepatingėsite truputį pasportuoti, tai rezultatas garantuotas.
 
16.  Sako, kad valgant labai gerai klausyti negarsią klasikinę muziką. Taip pataria mokslininkai iš Baltimorės Džono Hopkinso universiteto.
 
17.  Jaučiatės nelaiminga, jeigu nevalgote šokolado. Neatsisakykite nedidelio gabalėlio. Verčiau jau šokoladas nei sviestinis šokoladinis tortas.
 
18.  Svorį mesti padeda bėgimas. Tai šventa tiesa. Bet iš kur turėti tiek valios, kad bėgioti? Nesportuokite per prievartą, nes greit viską mesite. Galbūt jums patinka šokiai? O gal plaukimas? O gal greitas ėjimas? Pasirinkite sau tinkamą sporto šaką.
 
19.  Labai gerai laikantis dietos ir metant svorį turėti su kuo apie tai pasikalbėti. Idealu, jeigu jūsų draugė taip pat laikosi dietos. Tai suteikia lenktyniavimo efektą. Juk nenorėsite atsilikti nuo draugės.
 
20.  Riebalų atsisakyti nereikia. Kai organizmas reikalauja, išsikepkite kiaušinienės. Bet be spirgučių!
 
21.  Dietos metu nepamirškite salotų su ryžiais. Salotos suteiks jums vitaminų, o ryžiai valys organizmą nuo įvairiausių šlakų.
 
22.  Sunku alkanai užmigti? Pasilepinkite levandomis kvepiančia vonia. Ji atpalaiduoja.
 
23.  Čipsai ir spraginti riešutai jums uždrausti. Kai kyla noras ką nors pakramsnoti, pagraužkite ketverių grūdų duonos. Neišsigąskite, vienos graužti nereikės, ja užkąskite nekaloringas salotas. Tai puikus produktas, turintis daug balastinių medžiagų, kurios labai reikalingos jūsų žarnynui. Tokia duona gelbsti ir nuo vidurių užkietėjimo.
 
24.  Gerkite kuo daugiau vandens – kasdien po du litrus.
 
Ir paskutinis patarimas. Jeigu neišlaikėte ir persivalgėte, tai dar nereiškia, kad jūsų dietai galas. Laikykitės dietos toliau ir viskas susitvarkys.

Komentaras


Vardas
El. paštas
Komentaras


Apsaugos kodasApsaugos kodas



Kiti komentarai



 
 
 
Nariams
Jūsų el. paštas   Slaptažodis  
   
       
Prisiminti duomenis    
       
Slaptažodžio priminimas Registracija    
Mes Facebook'e
 
 
 
Reklama

 
 
 
 
El. p.: info@mamosdienorastis.lt
Visos teisės saugomos, 2010

Struktūra     Rašykite mums     Reklama     Atsakomybės ribojimas     Apie projektą